Morten Østergård på besøg | Odsherred Radikale Venstre

Morten Østergård på besøg

Radikale Venstres nyvalgte medlem af kommunalbestyrelsen Thomas Nicolaisen (tv.) fik blomster og lykønskninger af partiets politiske leder Morten Østergaard. Privatfoto

Niels Sørensen SN.DK

Højby: Radikale Venstres politiske leder Morten Østergaard og landsformand Svend Thorhauge var tirsdag den 28. november i SuperBrugsen i Højby for personligt at lykønske butikkens souschef, der også er det nye radikale byrådsmedlem og kommende viceborgmester samt medlem af børne- og ungeudvalget og økonomiudvalget i Odsherred Kommune, Thomas Nicolaisen, med valget.

Og det var ifølge en pressemeddelelse fra Radikale Venstre en både overvældet og overrasket Thomas Nicolaisen, der tog imod dem.

- Tak for det, jamen, det var jo helt fantastisk, lød det fra Thomas Nicolaisen.

- Jeg er så stolt af Thomas og det radikale hold her i Odsherred. Jeg glæder mig til at samarbejde med ham om at gøre de radikale mærkesager til virkelighed i endnu en kommune. Der skal lyde et stort tillykke med valget, siger Morten Østergaard.

Odsherred Kommune er en af de 13 nye kommuner, Radikale Venstre er kommet ind i ved det netop overståede kommunalvalg. Partiet har fået 23 nye mandater landet over, hvilket giver Radikale Venstre 80 mandater i alt i hele landet.