Indbydelse 10.10.-19 18.30-20.30

Kære radikale i Odsherred

Vi lykkedes for snart to år siden i Odsherred, med at få en radikal repræsentant i byrådet. Partiet er også på landsplan gået frem og vi får løbende nye medlemmer.

De to år har for vores radikale viceborgmester været travle og vi har taget ansvar for både gode politiske tiltag og udfordrende omstændigheder i ledelsen og styringen af kommunen.

Det vil vi nu gerne fortælle jer om, ligesom vi gerne vil samle de radikale i Odsherred for at snakke om vores kommune og det politiske arbejde generelt.

Derfor inviterer vi til medlemsmøde på Rådhuset i Højby

Torsdag den 10. oktober 2019, klokken 18.30-20.30

Programmet begynder med en rundvisning på rådhuset ved den radikale viceborgmester Thomas Nicolaisen, der fortæller om det daglige arbejde på borgmesterkontoret og i byrådet generelt. Thomas vender også aktuelle sager – og inviterer til dialog, særligt om de sager vi som radikale har haft ekstraordinært fokus på, og vi afsætter også noget tid til at introducere til bestyrelsen og dens arbejde, ligesom der bliver tid til at møde hinanden over en kop kaffe og et stykke kage.

Du er meget velkommen til at invitere ikke-medlemmer med – og vi glæder os til at mødes og snakke om det politiske arbejde i byrådet og i partiet.

Sæt kryds i kalenderen – og tilmeld dig til gerne allerede nu til lokalformand Anders Holst, på andersholst1974@gmail.com, eller telefon 26 27 90 92, og ellers gerne inden 8. oktober.

Venlig hilsen på bestyrelsens vegne,

Anders Holst

Lokalformand